23 martie 2014

Golden Rose Galaxy 19 & colorful tulips

Bună!

  Ieri vă arătam unghiuțe de vampă, model ce a fost realizat la începutul săptămânii. Iar astăzi vă propun un model primăvăratic, cu flori de sezon și 2 oje neîncercate până acum. Vă spuneam și cu 2-3 săptămâni în urmă, că am tot strâns oje noi și mi-am propus să le includ în manichiuri. Am prostul obicei să cumpăr, să știu că sunt ale mele și apoi să uit de ele și să folosesc tot oje deja încercate. :)) Voi pățiți asta? Dar să nu o mai lungesc cu vorbă și să vă prezint ojele folosite la modelul de azi. 
  Am optat pentru Golden Rose Galaxy #19, o texturată, compusă din sclipici fin auriu și particule de glitter verzi. Oja am aplicat-o în 2 straturi subțiri. Este recomandat să așteptați să se usuce primul strat, înainte de a-l aplica pe al doilea. Are aspect nisipos, dar mai fin și se vede minunat! 
  Pe 2 unghiuțe, am folosit Essence - Roller coaster, culoare nouă apărută în colecția Colour & go. Este o nuanță de verde jad, ce se aplică frumos oferind un aspect glossy unghiilor. Acoperă bine de la primul strat, iar în componența ei se pot observa irizații discrete. Din păcate, eu am făcut pozele la umbră și nu se văd acele sclipiri din ea. Are și un singur minus din partea mea...pătează unghia. Trebuie insistat mai mult la îndepărtarea ei. Cu acrilice, am desenat lalele colorate, într-o manieră cât mai simplă. Nu că m-aș pricepe la desen artistic. :)) 


  Ce părere aveți de propunerea de azi?


V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu