31 martie 2014

Golden Rose Galaxy #02 & butterflies

Bună frumoaselor,

  Astăzi vreau să vă prezint o altă ojă minunată, alături de un model cu fluturași. Vedeta zilei, este Golden Rose Galaxy #02. A fost dragoste la prima vedere, fiind preferata mea din toată gama. :D Până să intru în posesia ei, o admiram în pozele de pe internet, dar când am văzut-o în realitate mi-a plăcut și mai mult. Oja conține particule holo! În ultimul timp am făcut o obsesie pentru ojele de acest gen. :D 
  Îmi este foarte greu să descriu culoarea ei, dar am asociat-o cu nisipul. :)) Conține multe combinații de sclipici, mai fin și mai mare: argintiu/auriu holografic și negru. Vă spuneam în altă postare, că ojele din gama Galaxy sunt împărțite în 4 categorii de texturi. Aceasta face parte din prima categorie: finish mat, cu sclipici. Când se usucă, acele particule holo își pierd strălucirea. Mi s-a părut total nepotrivită această caracteristică a ei. Am aplicat-o în 3 straturi subțiri, fără să întâmpin probleme în uniformizarea glitter-ului. Pentru model, am preferat să aplic un strat de lac la final, pentru a intensifica efectul holo. Oja și-a păstrat aspectul texturat la atingere.
  Pe 2 unghiuțe, am folosit Orkide #691 și top-coat-ul cu fulgișori multicolori, Essence - Night in Vegas. Tot aici, am desenat cu acrilice 2 fluturi: roz și bleu. Pe lângă oje holo, am o obsesie și pentru fluturi!


Vă doresc o săptămână ușoară!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu