03 martie 2014

Cute ladybug & chamomile nail art

Bună fetelor!

  Știu că v-am arătat acest model pe Facebook, dar l-am pregătit special pentru luna mărțișorului și era necesar să îi dedic și o postare. Sâmbătă dimineața, am desenat acest model simplu. A fost prima dată când am încercat să pictez o gărgăriță și flori de mușețel. 
  Pentru început, am realizat un degrade din culori acrilice, apoi pe inelar am desenat o buburuză, realizând un cerc micuț la care am adăugat detaliile, (piciorușe, ochi, buline). Pe 2 degete, am desenat flori de mușețel cu detalii cât mai simple (nu că m-aș pricepe eu la desenat flori complicate). Apoi am aplicat top-coat-ul cu efect de gel de la Golden Rose. 


  Așa am ales eu să întâmpin prima zi de primăvară, deși vremea însorită nu și-a intrat în drepturi. Să sperăm că soarele, va vizita Bucureștiul cât de curând.

O săptămână bună să aveți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu