08 februarie 2014

T.P.A Group Challenge - Studded nails

Salutare fetelor!

  Este Sâmbătă din nou! Iată că sunt prezentă la datorie, cu noua manichiură pregătită pentru tema "Studded nails" sau unghiuțe cu ținte. O să îmi lipsească postările de acest gen, când colaborarea va ajunge la final. Dar mai sunt 2 luni și jumătate până atunci. :D
  Nu prea a fost în avantajul meu această temă, eu având unghiuțele mici ca format. Am încercat totuși să o respect și să iau parte la ea, alături de celelalte fete. Țintele se găsesc în numeroase variante de culori și forme. Le admir la alte fete, însă eu le folosesc rar. Ca să nu încarc prea mult unghiile, am preferat să realizez o manichiură mix 'n' match.
  Pentru început am aplicat Orkide #691, o ojă nude. Pe 3 degete, am folosit folia în degrade și lipiciul special, primite de la Depozitul de frumusețe. Am ștampilat un model de pe plăcuța m83 de la Konad, iar la final am lipit ținte roz și verzi. Cam așa arată manichiura mea. :)


  Și lista cu fetele înscrise la tema de azi:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu