01 februarie 2014

T.P.A Group Challenge - Fishtail nails

Bună! 

  A mai trecut o săptămână încărcată de lucru, dar nu am uitat de colaborarea ce are loc în fiecare Sâmbătă. Tema zilei, este  "Fishtail nails". Pentru mine nu a fost o noutate să realizez acest model, deoarece anul trecut, în Septembrie am pregătit pentru prima dată o manichiură de acest gen. Dacă vreți să aruncați o privire la modelul de atunci, o puteți face aici
  Pentru azi, am schimbat culorile, dar am optat pentru aceiași tehnică. Mai exact, am folosit vopsele acrilice si o pensulă subțire pentru model. Am ales albastru ca și culoare, în 3 tonuri diferite. Ca bază, am aplicat o ojă de la o firmă nouă și anume Ados Cosmetics. Prețul unei astfel de oje, este de 6 lei. Are o etichetă pe care sunt trecute atât ingredientele, cât și unde este fabricată și termenul de valabilitate. Am fost impresionată de textura ei și de rezistența pe unghii. Deși nu este un brand cunoscut, am văzut că întreaga colecție cuprinde o gamă largă de nuanțe. Cea aleasă de mine, este un bleumarin cu irizații violet, #644.
  Săptămâna aceasta a fost destul de obositoare pentru mine și nu am avut dispoziția necesară, să pictez pe toate unghiuțele modelul Coadă de pește (Fishtail). Așa că l-am combinat cu triunghiuri desenate tot cu vopsele acrilice, ajutându-mă de benzile subțiri pentru unghii, primite de la Depozitul de frumusețe. Dacă sunteti în căutarea unor astfel de benzi, le găsiți aici. Nu îmi place să folosesc oje, deoarece nu am unghiile spațioase și mă murdăresc și totodată mi se încarcă de multe straturi de ojă. Modelul a fost sigilat cu lacul matifiant de la Flormar, care este unul din preferatele mele.


  Și lista cu fetele înscrise la această temă:
Weekend plăcut!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu