15 februarie 2014

T.P.A Group Challenge - Color Blocking

Bună

  Tema cu nr. 22 din cadrul colaborării The Polish Addict Challenge, este aici! Pentru astăzi, am avut de realizat o manichiură"Color Blocking".
  Trend-ul Color Block nu este o noutate în modă, dar a cunoscut faima în ultimii ani, când renumite case de modă l-au reinventat. Acesta presupune asocierea a minim 2 culori contrastante, luminoase pentru a crea un outfit. Vedete precum Cheryl Cole, Camilla Belle sau Nicole Scherzinger, și-au făcut apariția la diferite evenimente, în ținute compuse din culori puternice. Colecția de primăvară-vară lansată de Gucci în 2011, a fost sursa mea de inspirație pentru manichiură. Culorile predominante în creațiile prezentate pe podium sunt: oranj, violet, verde turcoaz și accesorii aurii.

Colecția primăvară-vară Gucci 2011
Camilla Belle purtând o creacție semnată Gucci

  Recunosc, că am apucat să mă înscriu, dar nu eram foarte entuziasmată să realizez modelul pentru această temă. La realizarea manichiurii, am combinat mai multe oje pentru a obține culorile (oranj și violet). Nu am avut răbdare să lipesc benzi subțiri, așa că am folosit oja aurie, Golden Rose Nail art la trasarea dungilor.


  Așa cum v-am obișnuit, vă invit să le faceți o vizită și fetelor înscrise la temă:

Pa-pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu