05 februarie 2014

Textured pink hearts

Bună!

  Am intrat în luna Februarie, luna iubirii și așa cum v-ați dat seama, astăzi am pentru voi un model cu inimioare "iubibile". Aproape că uitasem de această manichiură, asta pentru că am pregătit-o de 2 săptămâni. Oricum, a așteptat cumințică în folder-ul cu modele, să o fac vedetă pe blog. :)) Și iată că a sosit și momentul ei! 
  Dacă mai țineți minte, pe la mijlocul lunii Ianuarie, am pregătit un tutorial cu inimioare decupate din scotch. Și de această dată am optat pentru acele inimioare, doar că am folosit ojă texturată la realizarea lor. (Golden Rose Holiday #76). Ideea nu îmi aparține, am preluat-o de la Chalkboardnails. Ea a realizat un tutorial, cu steluțe texturate, anul trecut. Mi-a plăcut mult manichiura ei, dar din păcate eu nu dețin un capsator. Așa că am decupat modelul cu mâna liberă. Inimioarele, le-am așternut peste un gradient din culori acrilice, de la roz deschis la roz închis.


 La final, vă las cu o melodie în ton cu această lună. :D


V-am pupat! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu