21 februarie 2014

Snowdrop nail art

Bună fetelor!

  Am dispărut din peisaj câteva zile, asta pentru că timpul meu liber a fost limitat și nu am reușit să realizez nicio manichiură. Dar cum primăvara ne bate la ușă și vremea de afară a început să fie mai blândă cu noi, m-am mobilizat și am pregătit un nou model.
  Se apropie și luna Martie, luna Mărțișorului și inspirația mea și-a îndreptat atenția către vestitorii primăverii și anume ghioceii. Sunt cele mai gingașe flori de primăvară și nu se putea să nu încerc și o manichiură cu ei.
  La realizarea modelului, am folosit o singură ojă, pentru baza gradient-ului (alb de la Flormar Supermatte M103). Cu tehnica burețelului, am creat fundalul din culori acrilice (albastru pentru cer și alb pentru zăpadă). Apoi cu o pensulă scurtă și subțire, am desenat câte un ghiocel pe unghiuțele mai spațioase. Pe restul unghiilor, am folosit pensula evantai și vopsea acrilică verde pentru a crea iarba. La final, am sigilat modelul cu top coat-ul cu aspect de gel de la Golden Rose. 


Sper să vă placă modelul meu primăvăratic.
Pupici și wekend fain să aveți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu