17 februarie 2014

Flormar water marble nail art

Bună,

  Manichiura de azi a fost realizat urgent, deoarece unghiile mele arătau groaznic cu modelul pregătit pentru colaborarea de Sâmbătă. Nu mi-a plăcut deloc tema de weekend-ul acesta și nici cea de săptămâna viitoare nu mă încântă. Urmează tehnica Splattering și m-am deci să nu particip. Aceasta presupune să te mânjești de ojă până la coate, pentru un rezultat ciudat și neînțeles de mine...
  Așa că astăzi, vă arăt un water marble realizat în totalitate din oje Flormar. Și tehnica asta necesită un procedeu mai lung de curățare, dar rezultatul face să merite tot efortul. (părerea mea).
Am folosit Flormar Supermatte M103 (alb). (Baza albă aplicată pe unghii, este obligatorie când vreți să realizați un model cu tehnica manichiurii în apă). Singura excepție a fost inelarul, unde am optat pentru Flormar Supermatte M116, un roz delicat. Water marble-ul a fost realizat cu ajutorul ojelor: Flormar #410 (mov) și oja folosită pe inelar, Flormar Supermatte M116. Pe o singură unghie, am desenat floricele asortate.  
  După uscarea completă, am aplicat un strat din oja Flormar Supershine Miracle Colors U27. Este o ojă ușor translucidă, plină de sclipiri rozalii. Vă recomand cu drag această gamă. Sunt incredibil de frumoase ojele din colecție și au un preț modest.


V-am pupat! Să aveți parte de un început de săptămână cât mai bun!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu