10 februarie 2014

Color Club (Halo Hues) - Miss Bliss

Bună!

  Astăzi nu vreau să vă arăt o manichiură complicată și nici vreun model special, ci o ojă superbă. Vineri, mi-a ajuns comanda cu 2 oje holografice care se aflau pe wishlist-ul meu, de anul trecut. Două luni de zile le-am așteptat, dar a meritat! Cu ajutorul Beauty In The Bottle, am putut intra în posesia lor și le mulțumesc enorm pentru asta. 



  Prima pe care v-o prezint este nuanța Miss Bliss, o ojă holografică roz. Aceasta face parte din colecția Halo Hues, lansată primăvara trecută. Are o textură ușoară și se aplică frumos pe unghii. Se usucă imediat și încă de la primul strat, am rămas impresionată de efectul holografic. Mai dețin o singură ojă așa, de la Gosh (Holographic Hero), care m-a dezamăgit în trecut. Pe lângă faptul că s-a tocit imediat la vârfuri, în momentul în care am aplicat top-coat, s-a mătuit. Nu este cazul și pentru Miss Bliss. Aceasta a rămas intactă și la fel de strălucitoare. 
  Inițial, nu am vrut să fac niciun model, pentru că o astfel de ojă arată minunat simplă. Până la urmă am realizat un leopard print cu acrilice și am aplicat ținte roz și negre. Nu știu cât rezistă pe unghii, deoarece ieri am aplicat-o. Dar după prima zi de muncă, în care am tastat foarte mult la serviciu mă declar mulțumită de ea. Prețul unei astfel de oje este de 50 lei și o puteți comanda cu încredere de pe Beauty In The Bottle


Merci de vizită și vă doresc să aveți o săptămână cât mai productivă! ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu