12 februarie 2014

Chic hearts for Valentine's day

Bună!

  Azi vreau să vă arăt ultimul model pregătit pentru Ziua Îndrăgostiților. Am optat tot pentru inimioare, dar pe un fond roz pastelat. De data aceasta, am folosit nuanța Sugar Pink de la Oriflame, care seamănă cu bomboanele fondante. Oja face parte din colecția Neo Chic și o am de anul trecut. Nu știu dacă mai este disponibilă în catalogul actual. Are o textură cremoasă și luciu frumos după uscare, dar din păcate este translucidă. Au fost necesare 3 straturi pentru manichiură. Totuși, se usucă repede și nu face bule, ceea ce pe mine m-a încântat. Să fiu sinceră, am comandat-o pentru că m-a atras mai mult detaliile capacului, decât nuanța. :D  Oja are o pensula puțin mai lată, față de una obișnuită.
  Cu vopsea acrilică albă, am realizat inimioarele apoi le-am conturat cu roz închis. Cu o pensulă subțire și cu vopsea acrilică neagră, am trasat un model plasă în interiorul fiecărei inimi. La final, am aplicat un strat de lac lucios cu protecție UV de la Kallos.


  Vă doresc să vă simțiți frumoase și mai ales iubite, de bărbații importanți din viața voastră!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu