18 ianuarie 2014

T.P.A. Group Challenge - Pin up nails

Hello, hello!

  O altă sâmbătă a sosit și odata cu ea și tema "Pin up nails" din cadrul colaborării The Polish Addict Group Challenge. "Pin up" este un stil, ce a fost adoptat prin anii '40 de către modelele și actrițele din acea perioadă. (simbolizează feminitate, atitudine și senzualitate). Ele purtau coafuri cu bucle, machiaje retro pentru evidențierea ochilor, a pomeților și a buzelor, dar și ținute provocatoare, fără a fi vulgare. Două exemple de Pin up icons sunt Marilyn Monroe, iar în zilele noastre Dita von Teese. Să revenim la unghiuțe și la model :D 

  Am folosit ca sursă de inspirație o pereche de cercei handmade pictați, ce ilustrează o domnișoara cu machiaj retro. Am încercat să o desenez pe unghia de la degetul mare, iar pe restul am realizat un model mix & match. Pe arătator am folosit o ojă albă sidefată de la Gabrini Multivitamin #304, apoi am desenat cu acrilice un trandafir roșu. Pe degetul mijlociu, am desenat un corset cu volănaș, folosind Kallos #251, o ojă roșie cu sidef. Pe inelar am realizat un model polka dots cu oja neagră de la Golden Rose Rich Color #35, iar pe degetul mic am folosit ojă texturată de la Golden Rose #56.
  Manichiura a fost realizată doar pentru poze, așa că nu am purtat-o. Însă am făcut mici modificări și astfel am schimbat oarecum modelul. :P O să vă prezint ambele variante. Preferatul meu este al 2-lea. Nu mă pricep la desenat chipuri umane și nu sunt așa mulțumită de rezultat. Dar cum spuneam și săptămâna trecută, îmi face plăcere să iau parte la colaborare.

Mai jos este modelul pregătit pentru astăzi:

 
  Și aici modelul purtat în lume. :)) Am adăugat încă un trandafir, iar pe degetul mare și cel mic, am folosit Golden Rose Holiday #56. Superbă oja asta! Este prima oară când o folosesc, deși o am de vreo 5 luni. Trebuie să mă opresc de la cumpărat altele și să încep să le folosesc pe cele neîncercate.





  Cam așa am interpretat eu tema. Aștept părerile voastre dacă vă face plăcere, bineînteles. Și totodată vă invit să descoperiți și modelele celorlalte fete care s-au alăturat acestei teme:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu