11 ianuarie 2014

T.P.A. Group Challenge - Hippie nails

Hey fetelor,

  A trecut mult timp de la ultima postare cu o manichiură, dar am revenit! Unghiuțele mele au mai crescut un pic. Am fost foarte neinspirată în concediu, când le-am scurtat de tot... Acesta fiind și principalul motiv pentru care nu am mai postat nimic. :( Totul a revenit la normal și în grupul The Polish Addict, unde fetele au decis să reluăm colaborarea încă de sâmbăta trecută. Atunci am avut de realizat un model inspirat din stilul mafioților (Gangster nails).
  Pentru astăzi avem tema  "Hippie nails". Așa cum probabil știți, stilul hippie se caracteriază prin culoare, prin imprimeuri cu motive florale sau geometrice, dar conține și elemente din cultura africană. Toate acestea se regăsesc pe articole de îmbrăcăminte și mai ales pe accesorii. Îmi place mult tema, dar am fost pusă în dificultate în momentul în care a trebuit să desenez pe unghii. Mi-a fost oarecum greu să încadrez câteva elemente pe unghiile mele. Așa că la primul model, am optat pentru un imprimeu cu floricele pe un font negru mat. Am folosit oja neagră de la Golden Rose Rich Color #35, iar pe unghiuțele unde am desenat floricelele cu acrilice, am aplicat un strat de lac matifiant de la Flormar.  
  Pentru cea de-a 2-a manichiură, am ales oja verde muștar de la Essence #130 L.O.L și am desenat cu acrilice la întâmplare. 
  Cea a ieșit, puteți vedea mai jos. Nu sunt cele mai reușite modele hippie, dar sper să vă placă, măcar puțin.  



  Dând click pe fiecare blog în parte, veți descoperi și modelele hippie realizate de fetele care s-au decis să ia parte la această temă:
 Vă pup!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu