12 ianuarie 2014

Romantic roses

 Bună din nou!

  Mi-am propus să recuperez timpul pierdut, de aproximativ 2 săptămâni în care nu am mai postat nimic. Ieri am șters modelul hippie, deoarece nu eram foarte mulțumită de el și am pregătit o nouă manichiură, profitând de faptul că dispun de mai mult timp liber în weekend.
Nu a venit primăvara, dar un model cu trandafirași cred că merge în orice perioadă, mai ales acum când zăpada se lasă așteptată. Nu am mai desenat de ceva timp aceste flori și am zis să fac o încercare. Ca bază am aplicat o nuanță piersică de la Golden Rose Rich Color # 43 și am desenat trandafirii cu acrilice Daco. 
  La început de an, am dat și prima comandă online pe site-ul Cupio, de unde mi-am luat câteva chestii drăguțe pentru unghii. Printre acestea se află și lacul cu particule multicolore #57, pe care îl găsiți aici la preț redus și pietricele Swarovski (Aurora Borealis), tot la reducere de aici. Toate acestea le-am inclus în manichiura de astăzi.


  Ce spuneți? Ați purta trandafirași pe unghii în luna Ianuarie? :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu