15 ianuarie 2014

Neutral floral nail art

Salutare!

   Știți ce se întâmplă când inspirația fuge și nu ai nicio idee de model pentru unghii? Ei bine, apelezi la ceva simplu, așa ca mine. În ultimele zile, îmi vin în gând numai modele cu floricele și nimic altceva. Așa că astăzi vă arăt floricele pe o bază neutră.
  Am optat pentru Flormar Supermatte M110, un maro deschis cu textură cremoasă, ce acoperă perfect din 2 straturi. Pe câteva unghiuțe am desenat floricele mici, albe, iar pe inelar am aplicat Flormar Glitter GL02. 
  Este o ojă cu particule hexagonale roz și sclipici fin holografic, ce stau fixate într-o bază transparentă. Trebuie să recunosc, că dețin vreo 6 nuanțe din gama Flormar Glitter și până acum nu am apucat să le încerc pe toate. Sper să am idei pe viitor și să le includ în manichiuri, pentru că sunt minunate și ele.


  Bye-bye și merci de vizită. ;)


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu