22 ianuarie 2014

My Cherry Amour - Nicole by OPI Gumdrops swatch & review

Bună,

  Postarea aceasta este despre una din cele mai frumoase oje, care s-au alăturat colecției mele. Așa cum v-ați dat seama și din titlu este vorba despre My Cherry Amour de la Nicole by OPI. Această ojă face parte din colecția Gumdrops. Sunt 6 nuanțe disponibile și absolut toate au finish texturat ce se aseamănă cu jeleurile pudrate cu zahăr. Încă de la apariția colecției, am știu că mi-o doresc în mod special pe aceasta și am avut noroc să o găsesc în DM (Drogerie markt). De sărbători, erau la set de 2, la preț promoțional (35 lei). Mama mea mi-a oferit primele oje Nicole by OPI Gumdrops și anume nuanța Blue-Berry Sweet on You și I Lilac Gumdrops. După trecerea Anului Nou, am făcut o vizită în magazin, cu gândul că voi găsi nuanța dorită și am avut mare noroc.
  Să vă spun câteva cuvinte și despre ojă. Are o nuanță superbă, roșie cu subtonuri roz. În sticluță arată minunat, datorită particulelor holografice din ea. Când se usucă, aceste particule nu mai sunt la fel de vizibile, dar dacă se aplică top coat, culoarea devine mult mai vibrantă. Mie personal îmi place și așa. Am observat, că față de nisipoasele de la Golden Rose Holiday sau cele de la Moyra Sand Effect, My Cherry Amour, este mai puțin grunjoasă. Se usucă rapid și a fost aplicată în 2 straturi subțiri. La capitol rezistență, pot să spun că stă minunat, 3 zile în care am tastat intens la serviciu și am trebăluit prin casă.
  Plănuiesc, ca data viitoare când voi realiza următorul review, să v-o prezint pe surioara ei, Cinna-man of My Dreams, o ojă la fel de captivantă. Pozele au fost realizate cu aparatul digital Nikon CoolPix L26. :)) Telefonul meu este fițos și nu vrea nici în ruptul capului să surprindă sclipirile multicolore din ojă, (le face argintii). Iar pozele blurate îmi dau o stare de amețeală... Un pic, un pic mi se pare că am reușit să redau din frumusețea ei. Oricum, pe internet găsiți poze mai profi și vă puteți face o idee mai bună, în cazul în care doriți această ojă.


Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu