27 ianuarie 2014

Mint green & pink water marble

Hey!

  În ciuda iernii geroase care s-a instalat în București, eu aleg să realizez modele în culori vesele. Sper să nu mă judecați pentru acest aspect. :D Cum probabil v-ați dat seama și din titlu, modelul de azi conține primul water marble realizat pe 2014. Continuă să rămână tehnica mea preferată și în acest an, indiferent de tendințe. Știu că v-am arătat modelul pe pagina de Facebook, dar trebuia să îi dedic o postare. Manichiura am făcut-o pentru a sărbători cele 2000 like-uri ale paginii. Sunt încă impresionată de campania Share The Love. Am descoperit atât de multe pagini, cu fete pasionate de unghii și la rândul meu am fost descoperită de 2000 de persoane. Yay!
  La realizarea water marble-ului, am apelat la 2 oje în culori superbe, care se potrivesc de minune vara. :))) Cea turcoaz deschis este Flormar #424. Se află printre preferatele mele din toate punctele de vedere. (culoare frumoasă, calitate excepțională, preț mic și bineînțeles merge de minune, la realizat modele în apă.) Cea roz fuchsia este de la Orkide, un brand care se găsește în magazinele de cartier, la prețul minuscul de 3 lei. :D Pe inelar și degetul mare, am desenat floricele simple în culori asortate cu water marble-ul, pe un fond auriu. (Maybelline Colorama #108). 
  Presimt că la vara, am să rămân în pană de idei, dacă voi continua să realizez astfel de modele în mijlocul iernii. :D




  Cu acest model, am început săptămâna de lucru. Voi ce purtați pe unghii? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu