20 ianuarie 2014

Golden hearts tutorial - Valentine's Day Nail art

Bună!

   De astăzi, m-am gândit să încep să postez modele pentru Sfântul Valentin sau Dragobete. Pentru postarea aceasta, am pregătit un tutorial ușor, care să vină și în ajutorul domnișoarelor, care nu au foarte multă îndemânare la pictat unghii. De data aceasta, nu am vrut să merg pe clasicele inimioare roșii, așa că vă arăt un model cu inimi aurii pe un fundal roz. 
  Am ales 2 oje de la Flormar Supermatte, un roz deschis #M116 și un roz corai #M117. Sunt mulțumită de ambele și au un preț accesibil (8 lei). Acoperă perfect din 2 straturi și se usucă foarte repede, fără a crea probleme. Am aplicat scotch-ul si am realizat inimioarele pe rând, cu oja aurie de la Golden Rose Nail art #108. Pe 2 degete, am lăsat unghiile simple și am aplicat benzi roz sclipicioase sub formă de stickere de la Cupio. Sunt utile și mă bucur că le-am cumpărat la un preț extrem de mic, de 3 lei. Le găsiți aici pe cele folosite de mine, dar sunt disponibile și în varianta auriu/argintiu. S-ar fi potrivit mai bine la manichiura mea, dar mi-au sărit în ochi doar cele colorate. :)) Merg de minune la manichiuri simple, fără a mai fi nevoie să trasați dungi. Se taie cât este nevoie și se poziționează după preferință, aplicându-se ușor pe unghie. La final se sigilează cu un strat de top coat și gata manichiura.

Deschideți imaginea cu "Open link in a new tab". Așa puteți vedea colajul la dimensiunea originală și puteți citi explicațiile din tutorial.

Și rezultatul final:



  Pe Facebook a început operațiunea #Sharethelove, o inițiativă bine gândită și minunată. În câteva ore, am descoperit multe fete, care împart aceiași pasiune pentru nail art. Așa că pe lângă dat share la blog-urile preferate și like-uri, dau share și la inimioare cu această manichiură. :D


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu