29 ianuarie 2014

Bling-tastic is Fantastic!

Bună dragelor,

 Astăzi a venit rândul unei sclipicioase, să devină vedetă pe blog. Este vorba despre Sally Hansen Gem Crush - Bling-tastic 04. Mi-a plăcut enorm când am văzut-o și nu am ezitat să o cumpăr. Ca și celelalte oje din colecția Gem Crush, este formată dintr-un lac cu sclipici și paiete. 
  Bling-tastic are în compoziție sclipici mediu albastru deschis și paiete mai mari argintii, fixate într-o bază trasparentă. Perfectă pentru această iarnă, oja arată într-un mare fel aplicată singură. Mi se pare mai deosebită așa. Manevrarea pensulei nu a fost dificilă, dar a trebuit să am grijă la poziționarea paietelor pe unghii. Îndepărtarea ei este însă complicată :D Dar asta nu este o noutate pentru fetele pasionate de oje cu sclipici. 
  Ce părere aveți de colecția Gem Crush de la Sally Hansen? Vă tentează? Dacă da, țin să precizez că această ojă o găsiți exclusiv pe Beauty In The Bottle. Are un preț decent (20 lei) și alături de cele 7 "surioare" sclipicioase, vă așteaptă să intrați în posesia lor. Pentru a vizualiza și celelalte nuanțe, dați click aici.
 

A fost aplicată în 3 straturi pentru rezultatul din poze.

Pa-pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu