31 decembrie 2013

Un gând

Bună dragelor,

  Pentru că în ultimul timp am neglijat oarecum blog-ul și nu am mai postat nimic, am vrut ca de această dată să vă spun ultimul "Bună" în ultima zi din an. Nu mă pricep să scriu rânduri pompoase, dar vreau să vă mulțumesc pentru acest an minunat. Datorită vouă, blog-ul meu a crescut încetișor și prin intermediul lui am descoperit fete talentate, care împart aceiași pasiune ca și mine și nu numai. Vă mulțumesc pentru fiecare comentariu și că v-ați răpit din timpul vostru, pentru a poposi și pe blog-ul meu. 
  Am fost conștientă încă de la început că nu am cele mai perfecte mâini sau unghii și nici că realizez cele mai frumoase poze. Dar sper din suflet, că anumite modele realizate de mine, au fost pe placul vostru. Acum îmi pare rău că nu am pregătit o manichiură de Anul Nou, dar unghiuțele mele sunt foarte mici în acest moment. Am profitat de timpul liber și le-am lăsat să respire 2 săptămâni. Însă m-am bucurat enorm, să văd colegele din blogosferă care au pregătit machiaje sau manichiuri pentru noaptea aceasta. Nu vă mai rețin. :D 

sursă: Google image search

  Vă doresc pentru noul an, să fiți sănătoase, să vă simțiți frumoase și mai ales întotdeauna să aveți lângă voi persoanele dragi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu