09 decembrie 2013

Snowflake nail art

Bună,

  Ne apropiem de Crăciun și cum era normal, am început să pregătesc câteva manichiuri de sărbători. Cea de astăzi are în prim plan, fulgii de nea. Ca bază pentru model, am realizat un water marble cu o ojă bleu de la Beauty uk din setul Urban girl și o ojă albă, Natty #304. Înainte de a desena fulgii, am aplicat un strat de top coat 3D Glaze de la Golden Rose # 11. Pur și simplu îl ador! Se văd minunat particulele strălucitoare din el. Fulgii, au fost desenați cu vopsea acrilică albă de la Oumaxi și conturați cu negru de la Daco.

  De acum înainte, voi avea mai mult timp la dispoziție să mă ocup de modele de iarnă. Sper doar să am și inspirație. :)) Colaborarea "The Polish Addict Group Challenge" s-a amânat pentru luna Ianuarie. 

  

  
  În București a nins foarte puțin și îmi doresc ca până de Crăciun, să se așterne un strat de zăpadă. 


O seară minunată, vă doresc!  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu