04 decembrie 2013

Poinsettia flower nail art

Bună,

  Zilele acestea am lipsit de pe blog, datorită programului încărcat de la serviciu. Dar am fost inspirată săptămâna trecută și am pictat pe unghiuțe, un model pentru Crăciun. Între timp, le-am și scurtat, deoarece doresc să le las o perioadă mai libere. În ultima vreme, am purtat ojă încontinuu și începuse să mi se exfolieze stratul de la suprafață. 
  Pentru modelul de azi, sursa de inspirație, a fost "Steaua Crăciunului" sau Poinsettia flower (în limba engleză). Dețin și eu o astfel de plantă și m-am bucurat enorm, când am observat, pe la începutul lunii Octombrie, că frunzele i se înroșesc. Din păcate, am uitat să fac poze alături de ea pentru acest model, dar o puteți admira aici
  Ca bază, am aplicat Flormar #394, o ojă aurie, sclipitoare, care în lumină se comportă ca o ojă holografică. Apoi, am pictat cu acrilice, 2 Crăciunițe. Este un model ușor de realizat și perfect pentru a fi purtat de sărbători.


  Ați purta un model cu aceste flori? Voi aveți în casă Steaua Crăciunului (Crăciuniță)?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu