15 decembrie 2013

Modele de Crăciun

Bună,

  Pentru astăzi, am pregătit o scurtă recapitulare a modelelor realizate săptămâna trecută. Prima manichiură, a fost făcut pe unghiuțe scurte, abia tăiate. Am aplicat un roșu sidefat de la Kallos #251, apoi un top-coat cu glitter no name, iar la final am pictat floricele sau steluțe (depinde cum preferați), cu ajutorul argintiului de la Golden Rose Rich Color #20 și a culorilor acrilice. Pe celelalte unghiuțe, am realizat puncte de diferite dimensiuni.


  Pentru cel de-al 2-lea model, am folosit o ojă holo, Gosh #549 Holographic Hero, dar în poze nu pare deloc așa. Era înnorat afară și nu am putut să o pozez. Din păcate, am aplicat top-coat și i s-a dus din strălucire. Se tocește rapid la vârfuri și sunt necesare 3 straturi subțiri pentru o acoperire bună. După uscare, aceasta are un aspect ușor mat.  În 2-3 minute se usucă și așa cum scrie și pe capac, este o ojă perfectă pentru o seară. Globulețele au fost realizate cu tempera normale, folosite la pictură. Le-am cumpărat din Carrefour la prețul de 10 lei. Culorile sunt depozitate în recipiente de plastic și sunt 5 nuanțe sidefate în set. Consistența lor diferă puțin față de acrilicele pentru unghii, datorită sidefului din ele. Dar cu grijă și îndemânare se pot realiza modele frumoase. Sunt perfecte pentru manichiurile de Crăciun.


  Așa arată oja în realitate. O găsiți aici la prețul de 27,4 lei. La primul giveaway organizat de mine, am oferit această ojă cadou. 


  Iar acum, încep ultima săptămână de lucru, cu acest model simplu și foarte ușor de realizat. Am aplicat Keep Calm, Paint On de la China Glaze. Oja a fost câștigată la concursul Sandrei, unde am avut de realizat o manichiură inspirată de personajele Disney. Apoi cu ajutorul paietelor în formă de romburi multicolore de la Cupio, am creat țurțuri sclipitori. Dacă vă plac, le găsiți aici la prețul de 2,90 lei/cutiuța.




xoxo!
Vă doresc o Duminică minunată!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu