11 decembrie 2013

Jingle bells nail art

Salutare!

  A venit timpul să vă arăt un alt model, pregătit pentru sărbători. Pentru manichiura de astăzi, clopoțeii au fost sursa mea de inspirație. Ca bază, am folosit una din minunatele oje de la Golden Rose din colecția Rich Color. Este vorba despre #19, un albastru deschis, superb. Se aplică foarte bine și dintr-un singur strat, datorita texturii cremoase și a pigmentului puternic. Are un luciu frumos, dar din păcate în poză nu se vede acest lucru, deoarece am folosit lac matifiant. Să vă spun câteva lucruri și despre model. 
  Pe unghiuțele mai spațioase, am desenat clopoței albi, accesorizați cu panglică, fundiță și vâsc. Iar pe restul, am aplicat un lac cu sclipici fin, albastru de la Orkide #711 și peste acesta, un strat de lac matifiant de la Flormar. Apoi, am desenat cu o pensulă fină, luminițe albe, provenite de la decorațiunile de Crăciun. :D


  Produsele Golden Rose, le găsiți pe site-ul Cosmania. În această perioadă, puteți beneficia de 10% reducere, la crearea unui cont pe site + transport gratuit, la o comandă de minim 50 lei.

                                                                        V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu