17 decembrie 2013

Inspired by nordic print

Bună fetelor!

  De data aceasta, vin cu un model mai liniștit, realizat cu oja Wet N Wild Spoiled - Cougar Attack. Ea este formată dintr-o bază maro, în care se găsește glitter fin, cuprat. Pentru o acoperire perfectă, am aplicat-o în 3 straturi subțiri, dar arată bine și în 2. 
  Sursa de inspirație pentru model, a fost print-ul nordic. Mai exact, acel imprimeu care este adesea întâlnit pe articole de îmbrăcăminte și accesorii, în sezonul rece. Cu vopsea acrilică albă de la Oumaxi, am desenat câte o stea pe fiecare unghie. Mi-aș fi dorit să realizez mai multe detalii, dar din păcate nu am avut loc. :( Modelul este simplu și în ton cu geanta mea blănoasă, ce o port în această perioadă. :D 
  Am intrat în ultima săptămână de muncă și aștept cu nerăbdare concediul. Anul acesta, am ales să petrec sărbătorile în familie. Voi aveți planuri de vacanță?


V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu