27 decembrie 2013

Inspired by my holiday mug

Bună dragelor!

  Long time no see :D 
  A trecut o săptămână de la ultima postare, așa că era cazul să revin cu una nouă. Sper că ați profitat de aceste zile speciale, înconjurați de cei dragi, de cadouri și voie bună. Eu am petrecut Crăciunul în familie și m-am bucurat și de cadourile primite de la Moșu'.  Oje, bineînțeles! :))
  În urmă cu o săptămână, v-am arătat modelul meu asortat cu o cană cu imprimeu de Crăciun. Aceasta a fost primită de moș Nicolae și pentru că mi-a plăcut mult, am pregătit o manichiură fiind inspirată de ea. Am folosit ca bază, ojă albă de la Flormar M103. Apoi am aplicat benzi subțiri folosite la decorarea unghiilor. Am trasat cu acrilice: roșu și verde...dungi groase și subțiri. La final, am aplicat buline albe cu ajutorul unui instrument pentru puncte. Iar pe 2 degete, am ștampilat fulgi cu ajutorul plăcuței Konad m59. Ojele din gama Rich Color de la Golden Rose, merg perfect la ștampilat.


  Zilele acestea nu am purtat absolut nimic pe unghii, deoarece le-am scurtat de tot. Prost moment mi-am ales să le tai, tocmai când am primit și bunătățile de la Beauty In The Bottle. Dar cresc ele la loc. :)) Mai jos am realizat și un colaj cu modelele pregătite de mine, pentru sărbătorile din acest an. O scurtă recapitulare. :D


  V-am pupat și vă doresc în continuare vacanță/concediu plăcut(ă)! Crăciunul a trecut, acum să vină Anul Nou!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu