20 decembrie 2013

Christmas tree nail art tutorial

Hello,

  Ce ziceți de un model, pregătit pentru seara de Crăciun? Bradul l-am împodobit de ceva timp și nu se putea să nu realizez și o manichiură cu simbolul acestei sărbători. Vă arăt și o ojă nouă în colecția mea.
  Am profitat de cardul aflat în revista Joy de Decembrie și l-am utilizat la standul Flormar, pentru a beneficia de 30% reducere la totalul cumpărăturilor. Una dintre oje, este Flormar matte M06. Aceasta acoperă bine din 2 straturi, dar necesită un timp de uscare mai mare, față de alte oje cu aceiași textură. Culoarea m-a atras cel mai mult când am luat-o de la raft, o nuanță profundă de verde închis spre turcoaz. Am folosit-o la acest model, deoarece doream o bază mai închisă, ca să pot desena brăduții cu verde deschis. De fel nu sunt adepta nuanțelor întunecate, pentru că nu mă avantajează și nici nu mă reprezintă. Le folosesc cel mai des la modele și foarte rar aplicate singure. Pentru "fulgii" de zăpadă, am folosit Golden Rose Carnival #01, un top-coat plin cu glitter alb de diferite dimensiuni.


    Am pregătit și un tutorial din poze, ca să vă arăt cum am realizat brăduții.


  Vă pup! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu