30 noiembrie 2013

T.P.A. Group Challenge - Vintage nails

Bună din nou!

  Zilele trecute vă arătam manichiura water marble, inspirată fiind de culorile Crăciunului. De data aceasta vă prezint modelul pregătit pentru colaborarea Georgiei. Am ajuns la tema #14 "Vintage nails". Recunosc că manichiura a fost realizată în urmă cu 2 săptămâni, deoarece ar fi trebuit să lucrez astăzi. Dar cu puțin noroc, am zi liberă. :D Cu ajutorul internetului, am reușit să-mi găsesc sursa de inspirație și sper să vă placă modelul.
  La o simplă căutare, am dat peste imagini cu partituri, îngălbenite de timp. Mi-au plăcut foarte mult și am încercat să transpun pe unghiuțe. Pentru început am aplicat o ojă nude ca bază, iar apoi cu ajutorul burețelului și a culorilor acrilice, am vrut să creez aspectul acela de "îngălbenit". Pasul următor, a fost să folosesc o plăcuță Konad m73. Unul dintre modele aflate pe plăcuță, este o partitură cu note muzicale și clapele unui pian. Fix de ce aveam eu nevoie! :D Nu am mai apelat de ceva timp la kit-ul Konad și mi-am pierdut îndemânarea de a ștampila "ca la carte". :)) La final, am realizat 2 trandafiri din culori acrilice și câteva note muzicale + cheia Sol. Modelul a fost sigilat cu top coat-ul matifiant de la Flormar.

  Inspiratie:

sursă: Google image search

sursă: Google image search

  Rezultatul:

  


  Unghiuțe cu aspect vintage au pregătit și colegele mele, care s-au alăturat acestei teme. Le puteți vizita pe fiecare în parte printr-un simplu click pe blog-ul lor.
 Pupici și La Mulți Ani celor care astăzi își serbează ziua de nume sau onomastica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu