09 noiembrie 2013

T.P.A Challenge - Lollipop nails

Bună! 

  Deja v-am obișnuit cu postarea de Sâmbătă și deja știți că este dedicată colaborării The Polish Addict Group Challenge. Astăzi am avut misiunea de a îndulci puțin atmosfera, cu ajutorul acadelelor de pe unghiuțe. Da, ați ghicit, tema se intitulează "Lollipop nails". A fost o premieră, să realizez acest model vesel și colorat. :D Pentru realizarea lui, am folosit diferite tehnici și culori acrilice. 
  Pentru început am aplicat o bază albă, iar apoi am îmbinat tehnica watermarble și cea a burețelului. Pe unghiuțele mai spațioase, am realizat un gradient și am desenat câteva acadele, ornate cu fundițe cochete. Iar pe inelar am încercat să imit textura acadelelor, prin culorile amestecate cu ajutorul tehnicii water marble. Pe restul unghiuțelor, am optat pentru un french simplu tot din watermarble. 
  Ce spuneți? V-am făcut poftă de o acadea colorată?  ♥ 



  Puteți admira și modelele celorlalte participante, dând click pe blog-ul fiecăreia:


Pa-pa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu