02 noiembrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by an animal

Bună! 

  A mai trecut o săptămână de muncă și iată că a sosit prima zi de weekend. Zilele acestea, am pregătit modelul pentru colaborarea The Polish Addict Group Challenge. 

  Tema se intitulează "Inspired by an animal". Pentru manichiură,  m-am inspirat de la print-ul leopard. Știu că sunt multe interpretări cu acest model, dar sper să vă placă și al meu. :D La realizarea gradient-ului, am folosit acrilice și un burețel destinat aplicării fondului de ten. Pe o unghiuță, am încercat să desenez chipul felinei, dar nu prea mi-a ieșit. Iar pentru a desena petele de leopard, am folosit Golden Rose Rich Color #25 și negru (culoare acrilică).
  Produsele Golden Rose le găsiți pe site-ul Cosmania. Pentru a fii la curent cu noutățile, vă invit să dați like și share la pagina oficială Golden Rose Romania. Veți primi în timp real și ultimele postări publicate pe pagina, dacă bifați "Get notifications" în căsuța de Like a paginii. În plus, puteți beneficia de 10% reducere la produsele lor, daca vă creați cont pe site. 

Și acum unghiuțele mele și poza de inspirație. Ce spuneți? Se asortează?

sursă: Google Image Search

  Lista cu fetele care iau parte la tema de astăzi, o găsiți mai jos:

1. Oana - http://wanna-nails.blogspot.com
2. Iulia - http://iuliabeldean.blogspot.ro

 V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu