16 noiembrie 2013

T.P.A. Challenge - Bow nails

Bună!

  Vă promiteam marți seara, că astăzi revin cu nouă postare. A sosit tema "Bow nails" în cadrul colaborării și nu se putea să o ratez. 
  Cu ocazia acestei teme, am încercat pentru prima oară ojele texturate de la Moyra și sunt fascinată de ele. ♡ Acestea au fost achiziționate de pe MoyraShop. Eu sunt la a 2-a comandă și în cazul în care vă hotărâți să dați și voi o una, vreau să știți anumite lucruri dinainte. La prima, am așteptat aproximativ 2 săptămâni să-mi ajungă coletul din județul Harghita. Iar la a 2-a, durata a fost exagerat de mare, aproape o lună. :( Pe lângă acest aspect, nu am primit nicio înștiințare pe e-mail, referitor la comandă, sau vreun telefon din partea lor... Cele 2 comenzi au avut sume acceptabile (50-70 lei). Nu vreau să credeți că fac reclamă negativă la site, dar am considerat că este o informație utilă pentru voi. Eu credeam că Poșta este de vină... Însă să revenim la unghiuțe. :D
  Am 2 modele să vă arăt, oarecum asemănătoare, dar care diferă totuși prin culoare și mici detalii.

  La primul am folosit: Moyra Sand Effect #854, Flormar #423, Top coat mat Flormar  + culori acrilice.

  Iar la acesta, am folosit: Moyra Sand Effect #851, Flormar Supermatte #M116 + culori acrilice.


  Curioase să vedeți și fundițele celorlalte colege? Dacă da, vă invit să vizitați și blog-urile lor:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu