12 noiembrie 2013

Postare la ceas de seară

Hey!

  Trebuia să pregătesc această postare, deoarece am tot pictat unghiuțele în ultimul timp și nu am apucat să le public și pe blog. Modelele ce urmează să vi le arăt în această seară, au fost pregătite pentru un concurs. Mai exact, pentru cel organizat de Golden Rose Romania, pe pagina de Facebook.
  Recunosc, că la începutul săptămânii, eram oarecum în pană de idei, cu privire la ce model aș putea să mai realizez. Însă acest concurs, mi-a pus imaginația la treabă și în cele 8 ore în care eram la birou, mă gândeam la noi modele, pe care să le încerc. Zis și făcut. Ieri și astăzi, am pregătit 2 manichiuri, total diferite. Un french realizat cu tehnica water marble și un model cu floricele, ambele cu oje Golden Rose. Aceasta este și condiția de bază a concursului. Scuzați pentru pozele cu bliț, dar acum se întunecă mult mai repede și telefonul meu nu face poze bune, pe înserat.
  Voi ce oje purtați pe unghii în acest moment ?

  Pentru această manichiură am folosit: Golden Rose Rich Color #41, #47 și top coat-ul cu efect de gel.

  Iar pentru aceasta am folosit: Golden Rose Rich Color #44, Golden Rose 3D Glaze #11 și top coat-ul cu efect de gel + culori acrilice.
Produsele Golden Rose, le găsiți online pe site-ul Cosmania. În plus, beneficiați de 10% reducere, la produse dacă vă înregistrați pe site.

  Vă doresc o seară frumoasă și vă aștept Sâmbătă, cu modelul pregătit pentru colaborare.

Later edit: Adineauri am constatat că era mai bine să redenumesc această postare fulger, deoarece poartă numărul 200. Timp de 200 de postări am aberat pe aici, cu modul meu aiurit de a scrie și v-am arătat unghiuțele mele strâmbe și mici. Vă mulțumesc! Datorită vouă am continuat cu blog-ul. 

Pupici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu