27 noiembrie 2013

Golden Rose water marble

Bună seara fetelor!

  Cam târziu pentru o nouă postare, dar sper să nu vă deranjeze.. În seara aceasta vreau să vă arăt o manichiură pe care am publicat-o pe pagina de Facebook, dar nu și pe blog. Cum probabil v-ați dat seama, este vorba despre un model realizat cu ajutorul tehnicii water marble. Când sunt în pană de idei, aceasta este soluția salvatoare pentru mine. Manichiura s-a nimerit la fix cu vremea de afară, deoarece ieri a început să ningă în București. Pe moment acest lucru m-a bucurat (pentru că eram în casă și priveam pe geam), dar apoi mi-am dat seama că vine iarna, cu viscol și haine groase... Să revenim totuși la unghiuțe. :D
  Am descoperit alte oje care merg perfect la water marble și anume cele din gama Rich Color de la Golden Rose. Sunt minunate și foarte pigmentate. Cam devreme pentru modele specifice Crăciunului, dar eu abia îl aștept!
  La realizarea manichiurii am folosit 2 nuanțe #17 și #18. Am pozat unghiuțele alături de Crăciunița mea. ♥ Sper să apuc zilele următoare să realizez un model cu această plantă. În încheiere vă reamintesc că produsele de make-up și ojele Golden Rose le găsiți pe site-ul Cosmania.


  Vă doresc o seară liniștită și mulțumesc de vizită.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu