05 noiembrie 2013

Ce am mai purtat pe unghiute in ultimul timp

Buna fetelor,

  Abia am sosit acasă de la dentist și m-am gândit că este cazul să fac o postare în care să includ manichiurile mele din ultima perioadă. Asta pentru că nu am pregătit nimic special zilele acestea, din lipsă de timp. 
  Într-o seară, m-am pus pe testat 2 dintre ojele primite din partea Golden Rose Romania și am realizat o manichiură simplă cu o culoare pe care nu o mai purtasem de mult timp. 
   
Golden Rose Rich Color #17, Golden Rose Carnival #12 și Golden Rose Top Coat Gel Look
 

  A doua manichiură am realizat-o în weekend, deoarece vremea de afară a fost foarte prietenoasă în București și am optat pentru o culoare puternică. 

Golden Rose Holiday #76


  Iar acum unghiuțele mele poartă tot 2 oje Golden Rose. De data aceasta am optat pentru Golden Rose Rich Color #35 și Golden Rose Impression #04.


Voi ce purtați în acest moment pe unghii?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu