01 octombrie 2013

Tutorial: Cum sa desenezi flori cu aspect de stickere

Buna fetelor,

  Eu am inceput saptamana in forta, dar nu am uitat deloc de blog. Chiar daca am avut un program lung de 17 ore, la serviciu, astazi m-am gandit sa fac totusi o postare tarzie. M-am odihnit cateva ore, iar cand m-am trezit mi-a venit ideea sa fac un tutorial. Nu este cine stie ce, dar sper sa va placa si mai ales, sa va fie util. :) 
  Am vrut sa port o manichiura, care sa nu aibe legatura cu vremea de afara. In Bucuresti, ploua incontinuu de 2 zile, iar pe mine ma deprima anotimpul asta... 
Am primit si coletul de la 1001 cosmetice, de unde mi-am cumparat 2 oje Golden Rose, din colectia "matte velvet". 
  Cea folosita astazi este #101, un bleu mat cu irizatii. Imi place cum se aplica pe unghie, datorita texturii. Se usuca foarte repede si acopera perfect din 2 straturi. Acest tip de oja este recomandata, sa o folositi cand doriti sa pictati cu acrilice, ca in cazul meu. Am desenat la 2 degete, un model sub forma de flori filigranate, avand aspect de stickere. Chiar daca nu am avut posibilitatea sa filmez un tutorial video, m-am gandit ca si cel sub forma de poze o sa va placa. 

Enjoy! ^_^





Produse folosite:



  O seara frumoasa va doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu