14 octombrie 2013

TTC - Your favorite technique

Salutare!

  Iată că scriu și ultima postare dedicată special colaborării The Techniques Challenge. Așa cum probabil v-ați dat seama, am ajuns la ultima temă care se intitulează: "Tehnica ta preferată". Am vrut să fac o mică schimbare. Nu am optat pentru watermarble, așa cum probabil credeați. :D Rămâne favorita mea, dar m-am gândit că odată ce o stăpânesc destul de bine, ar fi cazul să exersez la alta la fel de frumoasă, dar la care mai am de învățat.
  Săptămâna trecută am avut tema One stroke, iar astăzi tot asta am ales. Modelul este diferit și sper să fiți îngăduitoare cu mine. Îmi place mult tehnica și vreau să reușesc să desenez mai bine. La realizarea modelului, am optat pentru 2 oje Golden Rose. Pentru bază am folosit Golden Rose Rich Color #41 în combinație cu Golden Rose 3D Glaze #09. Am tot cumpărat multe oje în ultimul timp, la care am făcut swatch-uri pe margaretă, dar nu am apucat să le port. Așa că am luat măsuri :D 
  Sper să vă placă rezultatul și să îmi spuneți părerea voastră. Îmi pare rău că am ajuns la final. Mai ales că mă obișnuisem ca în fiecare zi de luni, să pregătesc unghiuțele pentru această colaborare. Poate pe viitor Nail Glaze, va organiza și alte provocări.


  O săptămână minunată vă doresc!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu