07 octombrie 2013

TTC - One stroke

Bună!

  Am ajuns la
tema One stroke, din cadrul colaborării The Techniques Challenge (Provocarea Tehnicilor). Uitându-mă la colaj, am văzut că este penultima temă, iar săptămâna viitoare se va încheia colaborarea creată de NailGlaze.
  După cum știți, tehnica One stroke are o varietate de modele, cele mai frumoase realizându-se pe unghii lungi. Eu nu prea reușesc să desenez anumite flori, din cauza formatului mic al unghiilor.
  Pentru astăzi am realizat ceva simplu, mai exact 2 modele de petale, cu acrilice Daco. Ca bază am folosit Golden Rose matte velvet #105. Culoarea și textura ojei îmi plac mult. La capitolul rezistență, are un mare plus din partea mea. Am purtat-o 3 zile și nu a sărit deloc, (doar s-a tocit la vârfuri).



  Care dintre cele 2 este pe placul vostru? Personal, consider că primul se potrivește mai bine, la aceasta ojă. Al 2-lea este un model mai girly și cred că ar arăta bine peste o bază deschisă.

  Vă doresc o săptămână frumoasă și vă îmbrățișez cu drag!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu