26 octombrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by your favorite quote

Salutare dragelor!

  Modelul ce urmează să vi-l prezint astăzi, a fost pregătit special pentru colaborarea The Polish Addict Group Challenge. Tema la care am ajuns, se numește "Inspired by your favorite quote". Eu nu m-am inspirat chiar dintr-un citat, pentru că nu mi-ar fi încăput să scriu pe unghiuțe o propoziție sau o frază întreagă. Așa că am optat pentru ceva mai simplu, dar care sper să vă placă. Sunt 3 cuvinte, ce le-am văzut adesea folosite la tatuaje: "Live, Laugh, Love". La un moment dat, am vrut un tatuaj așa. :D 
  De data aceasta, am folosit perluțe caviar pentru a realiza modelul. Probabil era mai bine daca scriam cuvintele, dar în ultima vreme am tot folosit acrilice și m-am gândit să fac totuși o mică schimbare. Unghiuța de la degetul inelar, mi s-a agățat puțin și am pilit-o. De aceea este mai mică. :))
  Am folosit ca bază oja Essence - Hellow marshmallow #149. Un lila girly, pastelat care în diferite unghiuri, are irizații albastre. Apoi cu ajutorul unei scobitori, am poziționat perluțele sub formă de litere. Mai nou, am văzut în magazinele online, că au apărut perluțe caviar, cauciucate. Le-a încercat vreuna dintre voi?


Mai jos aveți lista cu fetele care participă la colaborare:

1. Oana - http://wanna-nails.blogspot.com
2. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro

  Și o ultimă rugăminte înainte de a încheia această postare, este dacă doriți să mă susțineți cu un like. Particip la un concurs organizat de Cupio, pe pagina lor de Facebook, cu ocazia Halloween-ului. Tot ce trebuie să faceți este să dați like la poza de concurs, pe care o gasiți aici

Vă mulțumesc!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu