19 octombrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by cartoons

Bună!

  Sunt sigură că exact ca și mine, vă este dor de copilărie și mai ales de gândirea de atunci. Spun asta pentru că săptămâna care tocmai s-a încheiat, am avut de pregătit modelul pentru tema "Inspired by cartoons". Așa că a trebuit să dau în mintea copiilor și să mă documentez în găsirea personajulelor potrivite, care să încapă pe unghiuțe.
  Oricine îl știe pe rățoiul Donald, cu voce amuzantă, care mereu le crează probleme celor 2 veverițe Chip & Dale. :D La degetul mare de la mâna stângă, am desenat veverița Chip într-o seară și am uitat să folosesc top-coat. Am făcut poza atunci și pe urmă l-am șters. Sper să vă aducă zâmbete, modelul propus de mine.
  Și firește că nu m-am putut abține și am mai realizat un model. Protagoniștii sunt canarul Tweety și motanul cel rău, Sylvester. Când eram mică, aveam un peruș (Coco), care era mereu terorizat de pisoiul meu (Bonifacio). Mai exact, pisoiul își petrecea mare parte din zi pe colivia perușului, în formă de căsuță. Vă închipuiți ce show era. :)) 

Inspirația mea:


Produse și oje folosite:

- acrilice Daco + Oumaxi
- pensula fina pentru detalii #0
- lac matifiant Flormar
- ojă Flormar Pretty P23
- ojă Flormar M103
- top coat Golden Rose Carnival #14

Modelele propuse de mine pentru această temă:
  • la mâna dreaptă:
  • la mâna stângă:

Vă atașez și 2 video, ca să vă amintiți de orele petrecute în fața tv-ului, pe Cartoon Network.





Blogger-ițele care s-au decis să ia parte la această temă amuzantă, le găsiți mai jos. Vă rog să le faceți o vizită și lor. ;)

1. Oana - http://wanna-nails.blogspot.com 
2. Mihaela - http://lacquerbuzz.com

Kisses

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu