03 octombrie 2013

Swatches Golden Rose different collection

Hello, hello!

  Revin cu o postare nouă, doar că de această dată nu am pregătit o manichiură, ci swatch-uri la ultimele oje cumpărate recent. Mai exact la ojele Golden Rose, din colecții diferite. Săptămâna trecută, v-am arătat cumpărăturile mele, de la expoziția ce a avut loc la Romexpo. Atunci am promis că o să revin cu poze detaliate despre aceste oje. Și pentru că mi-a sosit și un colet, în care aveam alte oje Golden Rose, m-am gândit să le unesc pe toate și să vi le prezint pe scurt. 


  Încep cu gama mea preferată (texturată) și anume Golden Rose Holiday. Mi-au plăcut toate nuanțele apărute în prima parte. Apoi, vizitând și alte blog-uri din străinătate, aflasem că s-au adăugat altele, mult mai superbe la aceiași colecție. Acestea nu le-am văzut momentan în magazinele fizice și nici în cele online. Așa că expoziția a fost o ocazie bună să le pot achiziționa. Vă las cu pozele, să vă faceți o părere despre nuanțele alese de mine și mai ales să îmi spuneți care este favorita voastră.

  • Golden Rose Holiday: de la stânga la dreapta: #69, #71, #72, #73










  Colecția 3D Glaze, este alcătuită din lac ușor colorat, cu paiete mici translucide, care în lumină devin multicolore. Acestea merg aplicate peste o culoare de bază.
  • Ultimele 2 din poza de mai sunt sunt: Golden Rose 3D Glaze: #09, #11

  Continui cu gama Golden Rose Carnival, o colecție veselă alcătuită din lacuri transparente bogate în confetii, paiete și fire în culori vii. Sunt ideale, când nu dispuneți de timp pentru modele complicate, dar doriți totuși să purtați ceva pe unghii. Alegeți o bază, apoi un lac din gama Carnival și în câteva minute, aveți o manichiură care atrage priviri. 

  •  Golden Rose Carnival: de la stânga la dreapta: #05, #07, #11, #13, #14, #16
  În ultima parte, vă prezint colecții diferite. Prima dintre ele este Golden Rose Nail ART. Acestea sunt de fapt oje cu pensulă subțire, pentru a realiza desene pe unghii. 
  Golden Rose Rich Color. O gamă la fel de îndrăgită ca și Holiday. De ce spun asta? Pentru că întreaga colecție, conține nuanțe pigmentate, care se aplică uniform datorită pensulei late, având timpul de uscare mic. Un motiv în plus pentru care a devenit una din preferatele mele, este acela că am reușit să realizez model water marble. 
  Ultima colecție este Golden Rose matte velvet. Dacă vă plac ojele cu aspect mat, dar care au în compoziție irizații fine, vi le recomand. De asemenea sunt potrivite pentru manichiurile cu modele, realizate din culori acrilice. Puteti desena ușor, fără a mai fi nevoie să folosiți un top coat matifiant, ca la ojele obișnuite. Culoarea aderă mult mai bine pe suprafața unghiei. 

  • De la stânga la dreapta: 
  1.  Golden Rose Nail ART: #114, #129
  2. Golden Rose Rich Color: #20, #44, #41
  3. Golden Rose matte velvet: #105
Un model mai vechi care nu a fost publicat pe blog, dar il stiti de pe pagina de Facebook :P

  See ya!

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu