27 octombrie 2013

NOTD: Chaotic Halloween

Neața dragelor!

  Revin cu o postare scurtă în care vreau să vă arăt unghiuțele mele din acest weekend. Vineri seara am avut un chef nebun de a realiza un water marble. Așa că am optat pentru unul în culori specifice Halloween-ului. Am încercat și pentru prima dată aplicarea unui top coat matifiant peste model. Arată interesant și vi-l recomand pe cel de la Flormar. Are un preț în jur de 12 lei și ajută foarte mult la uscarea rapidă a unghiilor. 
  Pentru water marble, am folosit oje ieftine marca Orkide (le găsiți la magazinele de cartier, la prețul de 2-3 lei). Nuanțele alese de mine sunt următoarele: negru #617, portocaliu #664 și galben #703. Am folosit apă de la robinet, combinată (călduță + rece). 

  Vă doresc o duminică frumoasă și vă las cu pozele. Am pozat-o și pe Samantha (pisicuța mea adorabilă). 




Bye-bye 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu