14 septembrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by your zodiac sign

Buna dragelor,

  A venit weekend-ul si asa cum v-am obisnuit, sambata postez un nou modelul, realizat special pentru colaborarea Georgiei. Am ajuns la a 3-a tema, care se instituleaza "Inspired by your zodiac sign".
  Eu sunt nascuta in Iunie, sub semnul zodiacal Gemeni. Nu am sa insir caracteristicile acestei zodii, pentru ca nu stiu cat de mult ar interesa pe cineva asta. Insa am sa va spun cateva cuvinte despre manichiura pregatita pentru astazi. 

sursa: Google Image Search
  Ca baza am folosit oja alba de la Flormar, # M103. Apoi am desenat cu acrilice semnul zodiei Gemeni, in 2 variante. Cateva tatuaje au fost sursa mea de inspiratie. Nu prea stiam ce model as putea sa fac pe restul unghiutelor, asa ca m-am gandit la astrologie, stele samd. :D
  Am realizat un gradient cu oja texturata Golden Rose Holyday #61, apoi am aplicat Flormar Glitter #GL07 si am "vanat" stelutele din #GL06.  


  Ojele folosite la crearea manichiurii:

  Sper sa va placa si interpretarea mea :)
  Weekend fain sa aveti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu