21 septembrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by a season

Neata fetelor,

  In cadrul postarii de ieri, va spuneam ca astazi revin cu un model nou pregatit special pentru colaborarea T.P.A. Am ajuns la a  4-a tema care se intituleaza “Inspired by a season”. Si pentru ca toamna si-a intrat in drepturi de la inceputul acestei luni, m-am gandit sa transpun o parte din frumusetea ei pe unghiute.  De data aceasta am realizat un gradient din culori acrilice. 
  Cand folosesc tehnica buretelului, aleg acrilice in loc de oje. Ele se imbina mult mai frumos, surplusul este foarte usor de curatat, iar cuticulele nu au aspect inestetic. Am folosit culori specifice toamnei si am optat pentru acrilicele Daco in nuantele “Rosu Vermilion”, “Galben Ocru” si “Sienna Arsa”. Dupa uscare, am aplicat 2 straturi de Moyra #04, un lac dens cu irizatii fine.  Apoi cu pensula #0 am desenat forma frunzulitelor. La final, am folosit top coat Flormar pentru luciu si uscare rapida. Aceasta este interpretarea mea :)

 
  Va pup si weekend fain sa aveti!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu