07 septembrie 2013

T.P.A Challenge - Inspired by a flower

Buna fetelor!

  Iata ca a sosit cea de-a 2-a tema: Inspired by a flower din cadrul colaborarii T.P.A. La inceputul saptamanii, am intrat in posesia unui colet mult asteptat plin cu oje. Am ales una din aceste oje pentru modelul pe care vi-l prezint si anume Essence, L.O.L. # 138. Oja are o culoare interesanta, o combinatie de galben-verzui ce imi aminteste de personajul animat Shrek.
  Tema de astazi, pe cat pare de usoara la prima vedere, pe atat este de complicata. De ce spun asta? Pentru ca exista o multime de flori frumoase (inspiratie cat cuprinde), insa este destul de greu sa transpui frumusetea lor pe unghii. Eu avand formatul unghiilor mic, a trebuit sa tin cont si sa realizez un model care sa-mi incapa. 
  Inspiratia mea a fost floarea denumita Cercelus sau Fuchsia. Chiar daca nu am reusit sa respect intocmai aspectul ei, sunt multumita de rezultatul final. 
  Am folosit pentru prima data lacul matifiant de la Flormar. Este un produs minunat si util. Culorile acrilice nu au mai crapat si am desenat usor floarea, cat si modelul fantezie de pe celelalte unghiute. Datorita luminii puternice, culorile au iesit mai sterse, insa in realitate florile desenate au o nuanta de roz mai vizibila. Manichiura a fost realizata luni seara, (cand m-a lovit inspiratia) si am purtat-o pana joi.


Inspiratia mea:

sursa: http://www.new-wall.com
 Produse folosite:



Pupici si weekend frumos!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu