28 septembrie 2013

T.P.A. Challenge - Inspired by a country

Buna fetelor,

  Am avut o saptamana foarte incarcata la serviciu si din cauza aceasta, nu am mai postat niciun model pe blog. Insa pentru astazi, avem tema "Inspired by a country" ce face parte din colaborarea Georgiei. Ieri am fost si la expozitia ce se desfasoara in cadrul Romexpo si anume Cosmetics Beauty Hair 2013. De acolo am plecat cu muulte bunatati, pe care le aveam in vizor de ceva timp. Am vizitat doar standul Golden Rose, la celelalte nici nu m-am uitat. :)) Asa ca ieri dupa-amiaza, am admirat cumparaturile si am uitat putin de colaborare. Insa pe seara m-am mobilizat si am incercat sa desenez ceva care sa aibe legatura cu tema. Nu este un model foarte reusit, dar sper sa fie pe placul vostru. Egiptul m-a inspirat pe mine, fiind tara preferata pe care sper sa o vizitez intr-o buna zi.
  Pentru model, am desenat 2 simboluri egiptene si am aplicat tinte aurii. Pe degetul mare am facut simbolul Udjat sau "Eye of Horus". Acesta semnifica protectie, sanatate si putere suprema. Iar pe degetul mijlociu am desenat simbolul Ankh. Acesta hieroglifa egipteana reprezinta cheia vietii sau viata eterna. Ca baza am folosit texturata aurie, #08 Top Flex de la Pierre Rene. Pe inelar am aplicat Flormar Supermatte M103, o dunga aurie cu oja Maybelline Colorama,  #108 si am desenat romburi. 

  

  Si frumusetile mele pe care le-am luat de la Romexpo ♥ Am cheltuit o suma maricica pe ele, daaar nu regret nimic :)) Vor urma si swatch-uri, insa momentan nu mai am margarete. In ultima poza sunt cadouri: o agenda chic + pix + 2 oje mini Graffiti.






  Codul inLinkz se pare ca nu merge momentan, asa ca am adaugat lista fetelor care participa la aceasta tema:
  Bye-Bye! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu