30 septembrie 2013

The Techniques Challenge - Velvet nails

Buna dragele mele,

  Iata ca am ajuns la o noua tema in cadrul colaborarii TTC. Astazi, alaturi de celelalte participante, avem de prezentat o manichiura de catifea. Unghiutele mele au fost rasfatate cu o nuanta placuta de lila, datorita catifelei achizitionata de pe site-ul Cupio. Tehnica este simpla, dar din pacate manichiura nu este de durata. 
  Unghiile capata un aspect feminin si delicat, pastrandu-se intacte cateva ore. Aceasta
manichiura este potrivita pentru ocazii speciale. Catifeaua trebuie neaparat sa fie in ton cu oja de baza, pentru a arata cat mai bine. La realizare ei, nu am folosit oja care apare in poze, dar mi-a placut foarte mult sticluta datorita logo-ului aplicat din strasuri.


  Va pup si va urez o saptamana usoara! Eu trebuie sa ma pregatesc de serviciu. 
  Pa-pa!

  P.S.: Nu uitati de concursul ce se desfasoara pe Facebook in acest moment. Aveti sansa sa castigati 3 oje Golden Rose Carnival. Like, share si tag la 3 prietene, asta este tot ce trebuie sa faceti. Detalii gasiti aici.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu