16 septembrie 2013

The Techniques Challenge - Stripes

Hello, hello!

  Este luni si asa cum v-am obisnuit, va prezint modelul pentru colaborarea: Provocarea tehnicilor, tema Dungi. Am inceput treptat sa renunt la culorile de vara si sa caut in cutii, oje in nuante tomnatice. Recunosc, ca le cam abandonasem si mi-era teama sa nu se fii ingrosat.
  Pentru modelul de astazi, am apelat la o oja duo-chrome de la Flormar, din gama aparuta anul trecut. Tin minte ca facusem o obsesie pentru aceste oje si mi-am cumparat 3 din colectie. Cea folosita de mine este #DC03, avand o nuanta rosiatica, ce imita cuprul. Efectul duo-chrome nu este foarte vizibil, dar are un aspect interesant. Am stampilat apoi modelul in dungi albe, de pe o placuta no name, iar la final am sigilat cu un top coat de la Flormar.

  Postarea este programata, dar astept cu drag parerile voastre. Promit sa vizitez restul colegelor ce iau parte la aceaste tema, de indata ce ajung acasa. 

  Pupici si un inceput de saptamana superb.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu