09 septembrie 2013

The Techniques Challenge: Spun Sugar Nails

Salutare,

  Lunea aceasta este dedicata colaborarii TTC, tema: Spun Sugar nails. Va spun sincer, ca a fost o adevarata provocare si o premiera sa realizez un astfel de model. 
  Tehnica Spun Sugar mi se pare foarte migaloasa si putin ciudata. Am tot vazut manichiuri cu ea, dar nu am fost curioasa sa o incerc. Insa fiind a 5-a tema, am avut ocazia weekend-ul care tocmai a trecut, sa experimentez si sa pun in aplicare modelul.
  Ca baza, am folosit o oja texturata Golden Rose Holiday #66. Procedeul in sine, a fost realizat cu 3 oje no name in nuante de mint, lila si galben neon. Straturile de oja le-am aplicat cu ajutorul unei scobitori. Scuzati cuticulele mazgalite, dar am uitat sa aplic ulei inainte sa ma apuc de unghii. 
  Concluzia la care am ajuns este ca nu am sa mai repet acest model, pentru ca nu mi se potriveste. Ma bucur totusi, ca am luat parte la colaborare. 



xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu