23 septembrie 2013

The Techniques Challenge - Fish tail

Salutare!

  Stiu ca ma repet, insa va spuneam si in urma cu ceva timp ca mi-a placut foarte mult, colaborarea "The Techniques Challenge" creata de NailGlaze pe grupul "Glitterholic". Asta pentru ca anumite teme incluse in colaborare, le-am incercat pentru prima data. In weekend-ul care tocmai s-a terminat, am acceptat provocarea de a realiza modelul pentru tema "Fish tail". Va spun sincer ca mi-era putin teama de aceasta tehnica. Dar am incercat sa o adaptez pentru mine si astazi va prezint si varianta mea. 
  Modelul se realizeaza cu oje speciale cu pensula subtire, dar eu nu detin nicio oja pentru nail-art. :)) Iar pensula unei oje obisnuite este prea lata pentru unghiile mele. Asa ca solutia salvatoare au fost culorile acrilice si de aceasta data + pensula #0. Am folosit 3 culori: mov si fuchsia de la Oumaxi si "Albastru Cobalt" de la Daco. Pe degetul inelar am aplicat Zoya PixieDust Carter, cea mai recenta achizitie in materie de oje, luata de pe Anko.

 
  Voi ati realizat modele cu tehnica Fish tail ?

XOXO

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu