17 septembrie 2013

Autumn & Winter Challenge: Autumn Leaves

Buna din nou!

  Este marti si am pregatit manichiura pentru colaborarea Autumn & Winter Challenge. Tema de astazi are ca scop, crearea unui model cu frunze (Autumn Leaves). In weekend am pregatit unghiutele, fiind inspirata de una dintre manichiurile de toamna, create de Robin Moses. Am vrut sa realizez un alt model de frunze, dar fiindca mi le-am scurtat, nu prea aveam loc :( 
  De data aceasta, am ales o oja Essence #119 Boho chic. Nu pot definii cu exactitate nuanta ei, dar mi se pare potrivita pentru toamna, datorita fulgisorilor aurii ce se gasesc in ea. Am desenat apoi cu acrilice Daco, crengutele si frunzulitele in nuante tomnatice. La final am aplicat top coat si gata. 



 V-am pupat! 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu